19 January 2012

Londyn / London


Byłam we wrześniu w Londynie. Pojechałam rozejrzeć się po osławionych przez Kate Middleton sieciówkach. W strasznym upale, kurzu i pośród tłumu ludzi na Regent Street udało mi się jedynie dotrzeć do butiku Reiss. 
I went to London last September . 
I went to look around the famous high street stores by Kate Middleton. In terrible heat, dust and amid crowd people at Regent Street I was only able to reach this Reiss store. 



Jakież było moje zdziwienie, gdy weszłam do środka..
What was my surprise when I went in...




Kolekcja absolutnie mnie nie zachwyciła. Wręcz przeciwnie - byłam zaskoczona, bo ta słynna beżowa sukienka wyglądała bardzo siermiężnie, ciężko i zupełnie nie tak jak na księżnej Catherine. Inne ubrania też miały ten dziwny styl i wygląd. Zupełnie tego nie rozumiem, bo jak przeglądam teraz ich ofertę na necie: http://www.reissonline.com/eu/shop/womens/womens_new_arrivals/ 
 
The collection absolutely didn't 'turn me on'. Even contrariwise - I was astonished because this famous beige dress looked very coarse'ish, heavy and so completely different as on Catherine. Other clothes also had this odd style and appearance. I don't understand it at all because when I actually browse their website & see their offer in the net: http://www.reissonline.com/eu/shop/womens/womens_new_arrivals/ 

TARA fitted skirt by REISS
... absolutnie nowoczesna linia, lekkie tkaniny i mój ulubiony styl blisko ciała (przynajmniej dla kobiet). Spójrzcie sami:
... absolutely modern lines, lightweight cloth and my favorite style close-to-body (at least for women). Take a look:


DAWSON dress by REISS

NANCY slim capri pants by REISS



Gorąco polecam! I highly recommend!

No comments:

Post a Comment